Besviken

Ingrid skulle kommit idag, men bestämde sig för att inte komma. Jag blev jättebesviken och satt hemma och deppade framför datorn hela dagen. Fy vad tråkigt jag har haft idag!
Nu på kvällen har jag spelat Rollercoaster 2, vilket är typ världens bästa spel.
Sen fick jag en ny DVD med Carmen Electras striptease workout av Göran. Nu fick jag en med ett hip hop-nummer, vilket var jättesvårt och gick mycket fort, men svettig blev jag, så det måste väl ha bränt nån kalori. Efter att ha kört igenom den en gång var jag så förvirrad att jag fick lov att köra igenom den igen för att få ordning på alla mina kroppsdelar. Jisses vilken dålig koordination jag har!!!
Jag är dessutom gräsligt godissugen efter att ha jobbat upp ett enormt sockerberoende under sommaren på cafét.
Funderar på om jag ska ge efter för mitt begär och belöna mig själv för att jag har tränat, eller om jag ska försöka klara en dag utan en sockerchock...
Får se hur jag gör.
Nu ska jag nog fortsätta bygga nöjesparker... Och imorgn går flyttlasset till Mora.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag glömde ju säga hejdå idag!!
Jag kom på det halvvägs in till stan och blev väldigt arg på mig själv!
Hur som helst hoppas jag att det går superbra i Skåne, fast jag vet att du inte kommer ha lika kul som när du jobbar med oss ;)
Jag ska fortsätta läsa här så jag får se hur det går för dig också!

2007-08-07 @ 18:56:06
URL: http://emmaamme.blogg.se
Postat av: Emma

Hej!
Det är bra med mig, jobbar för fullt jag. Det rullar på på caféet, lite kort om folk bara. Vi saknar ju dig förstås!
När börjar skolan för dig då?

2007-08-14 @ 19:51:50
URL: http://emmaamme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0