Skåne

Jag ska bli skåning. Och kock! Har kommit in på en utbildning som jag aldrig trodde att jag skulle komma in på, så nu ska jag flytta. Gud vad läskigt!!! Men roligt också!
Det ska bli skönt att byta miljö, träffa nya människor och göra nåt nytt.
Jag ska jobba imorgon. Blä, jag vill inte... Jag är inte gjord för att jobba. Jag vill leva på 50-talet när det var helt okej att vara hemmafru i fina klänningar och skor som tog hand om barnen och lagade mat. Men förhoppningsvis kommer jag trivas med att jobba med att laga mat.
Och alla pojkar är så konstiga. Först är allt bra, sen är allt dåligt, sen blir det bra igen och sen måste man prata... Herreguuuuud, varför kan inte allt bara vara bra nån gång??? Jag borde inte umgås med pojkar alls på ett bra tag. Det är egentligen ganska skönt att jobba, så slipper man tänka så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0