Sömnproblem...

Åh, jag är så sjuk jävla trött!! Vet inte var jag ska göra av mig själv!
Sitter i skolan och försöker vakna, men det går inte så bra... Har typ inte sovit någonting alls inatt. Jag förstår inte varför jag vaknar så himla tidigt på mornarna och inte kan somna om, det är helt sjukt!
Vi ska ha datakunskap nu och det är sååå tråkigt! Hoppas verkligen att vi ska göra nånting roligare än att gå igenom Power Piont idag!
Ikväll ska jag i alla fall ut med Gudrun och dricka lite vin och äta lite mat. Det ska bli jätteroligt! Jag behöver verkligen gå ut och ha lite roligt.
Jaja, jag ska väl försöka skärpa mig nu.
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: emma

anorektiker? jag? Du här finns det mycket att ta av.. jag är nog den sista som skulle bli sjuk..ta o ge dej nu va ;)

2007-09-14 @ 19:43:47
URL: http://veloouria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0