Jag blir så less

Ibland blir jag så jävla less på folk. Speciellt folk som bara är ute efter pengar.
Den här idioten jag har bott ihop med är en sån.
Jag antar att han inte har nån annan som kan flytta in innan första januari, för först försökte han kräva mig på en extra månadshyra och nu har han hittat på att jag har pajat en dörr i lägenheten som han ska ha pengar för. Jävla idiot!
Jag blir så jävla förbannad! Han bara hittar på saker hela tiden, säger saker som inte är sant, anklagar mig för saker som jag inte har gjort och glömmer alltid saker som han lovat att hjälpa mig med.
Det verkar faktiskt som att vissa människor måste trycka ner andra för att känna sig stora själva.
Jag tror att man känner sig större om man hjälper varandra och gör någon glad.
Jag har ett blommigt hippie-hjärta.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0