Jag har inget immunförsvar av stål...

Det visade sig att mitt immunförsvar inte var så bra som jag hoppades.
Usch och fy så sjuk jag blev!
Jag jobbade ju 17 timmar i fredags, sen jobbade jag från 18.30 - 02.00 på lördag kväll och tyckte inte att huvudet hängde med riktigt... Jag körde som en kratta och glömde mina nyinköpta skor på jobbet...
Hur som helst så kom vi hem (Jessy, en tjej från jobbet fick också förlja med eftersom hon missat sin buss) och gick och la oss. Sen vaknade jag vid 8 på morgonen och frös så jag höll på att dö och konstaterade att jag hade feber. "Skönt att jag inte kräks i alla fall" tänkte jag och typ två minuter efter det hängde jag över toalettstolen.
Jag fick i alla fall i mig en Ipren och lyckades köra hem Jessy vid 10-tiden.
Efter det var jag inte människa på ett bra tag. Jag sov i stort sett hela söndagen och sen sov jag ca 16 timmar mellan söndag och måndag.

På måndagen orkade jag inte göra nånting, satt i soffan under mitt täcke hela dagen och tyckte synd om mig själv.
Jag fick i mig fyra knäckemackor på två dygn och var allmänt svag.
Som tur var kom Emelie hem med en stor flaska Cocacola till mig igår eftermiddag. Tack söta!!! Det blev min räddning!
Sen lagade vi mat och det lilla jag åt fick jag behålla.

När vi gick och la oss igår kväll var jag så hungrig att jag inte kunde somna, jag kunde bara ligga och fantisera om mat.
Riktigt jobbigt! Men nu har jag i alla fall lite matinspiration för några dagar framöver...
Det jobbiga är bara att jag inte vet var jag ska börja, jag är ju sugen på så mycket! Och inte vet jag vad magen säger om jag börjar ge den en massa mat nu heller.

Jaja, jag ska väl gå och duscha av mig lite gammal feber nu, så jag är lite fräschare när Em kommer hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0