Jessheim by night

Det är svårt att byta elleverantör i Norge...
För det första så vill de flesta att man ska binda upp sig på typ två år och för det andra så kan de inte göra kreditupplysning på utlänningar och utan kreditupplysning kan de inte leverera el...
Men Emelie kämpar på och ringer och tjatar!! Heja Emelie!!

Jag måste verkligen börja träna nu, min kropp är ungefär lika pigg som en 80-årings! Herregud, ryggsmärtor, knäsmärtor, noll kondition och träningsvärk av minsta lilla. Nej, om inte min kropp ska lägga av när jag är 30 så måste jag börja nu!!
Nytillkommet på önskelistan: Gymkort!
Vi kollade lite vad det kostar att gymma i Norge och det är dyyyyrt! Minst 500 spänn i månaden om man binder upp sig på ett år. Det är ju inte klokt!
Jag kom på att staten borde ge träningsbidrag till folk som tränar, fatta vad de skulle vinna på det i längden! Alla skulle vara piggare, gladare och friskare. It's a win-win situation!!

När jag insåg att jag inte orkade sitta i soffan en hel dag till tog jag Emelie med mig ner på stan en liten sväng för att kolla runt lite om någon butik kanske sökte personal och för att lära känna stan lite bättre.
Se så söt vår lilla stad är med julbelysning och allt!




Nu håller söta lilla Emelie än en gång på att laga mat till mig. Kärlek till dig!
Jag blir ju riktigt bortskämd här!! Haha!
Fast jag har ju dammsugit idag i alla fall.
Här är hon i vårt pyttelilla kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0