Mer jobb

Jag hann inte mer än tacka ja till det första jobbet så hade jag fått ett till!
Det andra jobbet är ett servis-jobb imorgon kväll och på lördag kväll.
Problemet är att det jobbet är i en annan stad typ tre mil härifrån, så det tar en dryg halvtimme att köra. Då ska jag alltså jobba på dagis från 9-17, hem och hämta bilen och vara på nåsta jobb kl 19.
Men det borde ju gå, det är ju två timmar! Men jag ska ju helst hinna äta och så innan jag ska iväg till nästa.... Eller man kanske får middag också på dagis. Hoppas, då slipper jag bekymra mig om mat alls imorgon.

Jag vet i alla fall på ett ungefär var jag ska imorgon, för jag har varit och kollat och hämtat ut jobbkläder.
Det är ju skönt att jag har ett hum om vart jag ska, så jag inte är helt lost.

Vad som är ännu bättre är att de har tvåveckorslön i Norge, vilket innebär att man får lön två gånger i månaden och nästa lönerapport ska lämnas in på måndag, så jag kommer få ut min lön nästa gång!! Yes!

Ja, men då ska väl jag ta och vandra ner till stan och försöka fixa mig ett par skor då.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0