Nu ska jag ut och åka...

Egentligen skulle jag redan ha åkt, men nu blev det så att istället för att vara framme före kl13 ska jag vara framme efter kl 14, så jag fick sovmorgon. Skönt!
Igår ringde Anna och ville dricka vin och snacka skit min sista kväll i stan. Det tyckte jag lät som en superb idé!
Sen hörde Jonas av sig och ville träffas han också, så vi köpte en bag in box och satte oss hos Anna och hade en jättetrevlig sista kväll.
Jonas hade gjort en tavla till mig som jag ska ta med mig till Norge. Jag blev jätteglad!! Jag lägger upp en bild på den så fort jag hittar en dator som jag kan koppla in kameran i. (Hej tomten, jag önskar mig fortfarande en bärbar dator!!!)

Jag är faktiskt lite nervös inför resan.
Egentligen har jag juinget att vara nervös för och nu har jag ju inte ens en tid att passa, men ändå.
Och vad gör jag om jag inte får nåt jobb?
Måste sluta oroa mig! Det kommer lösa sig.

Måste packa det sista nu.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0