Nya brallor

Ännu en dag på dagis avklarad.
Idag blev jag förflyttat från småbarnsavdelningen till storbarnsavdelningen, eftersom alla barn på småbarnsavdelningen var hemma och var sjuka. Stackars små, men jag hade roligt.
Det är mycket roligare att vara bland barn där man kan kommunicera lite.
Konstigt nog var det ingen som påpekade att jag pratade konstigt, men de tyckte jag uttalade mitt namn roligt.

När jag kome hem satte jag en bröddeg med avocado i.
Jag har inte bakat av brödet än, så vi får väl se hur det blir, men jag hoppas det blev bra. Degen är fortfarande svagt grön, men jag misstänker att den blir brun efter en stund i ugnen.

Igår var jag och Em nere på Jessheims Storsenter (Ja, det stavas med s på norska) och handlade lite. Jag kom över ett par jeans från Gina Tricot för 199 nok. Jag är mycket nöjd!
Det visade sig när jag kom hit att jag glömt ta med de jeans jag tänkt att jag skulle ta med, så jag har ett par vanliga och ett par svarta. Det är bara det att de vanliga jeansen har blivit alldeles för stora, så nu kan jag kliva i och ur dem utan att knäppa upp dem, så jag behövde ett par nya.
Det lite märkliga är att jag inte tappat nån vikt, jag har vägt mig och kollat, men det står samma på vågen, byxorna har bara blivit för stora. Skumt!

Jaja, här är de nya i alla fall.




Jag återkommer och berättar om brödet blev bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0