Underbara mat!

Åh, jag bara älskar mat, det är det bästa jag vet!
Jag kände mig lite piggare idag och bestämde mig för att laga mat till Em som jobbat sen kl 5 imorse.
Sagt och gjort, jag gjorde egna köttbullar, kokade potatis och stuvade morötter och gudars så gott det blev!
Jag är så gräsligt svag för mina egna köttbullar. I am my own biggest fan.

Efter maten skulle vi gå en liten sväng och försöka få i mig lite luft eftersom jag varit inne sen i lördags kväll, men när vi gått ett par minuter fick jag jätteont i magen. Varför? Jag fattar inte, det ska ju vara hälsosamt att gå, men det var som att hela min kropp protesterade.

Vi träffade på en liten katt också. Eller en ganska stor katt. En stor svart. Emelie blev skiträdd och trodde att katten skulle äta upp henne. Det visade sig att Em är hysteriskt rädd för katter, så jag fick uppehålla katten medan hon gick och gömde sig lite längre bort.

Sen gick vi runt lite bland husen och tittade på hur folk bor. Så otroligt fint!! Jättefina hus, precis nybyggda med jättefina bilar parkerade utanför.
Så vill jag också bo!!!
Ge mig en rik norrman NU!

Nej, nu blir det till att dega TV resten av kvällen och imorgon vankas jobb igen.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0