Underbara Morgon

Det är faktiskt rätt skönt att gå upp tidigt på morgonen, även fast jag är sjukt trött.
Har duschat, satt upp håret, klätt mig och lagat frukost och nu sitter jag här och äter gröt, dricker kaffe och tittar på Nyhetsmorgon.

Och ikväll är det Idolfinal.
Ärligt talat så har jag tröttnat helt på Idol. I år har jag bara sett första avsnittet och förra veckans avsnitt, när Robin åkte ut. Seriöst, hur fan kunde han vara kvar så länge?? Nånting bättre måste de väl ha hittat när de letat igenom hela Sverige??? Jag förstår mig själv att jag inte tittar!
Hur som helst så kan jag inte låta bli att hålla lite extra på Kevin, han var faktiskt riktigt imponerande förra veckan.

Nu ska jag gå och bortsa tänderna och bege mig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0