Nu har de ringt

Idag ser det riktigt kallt ut! Har ännu inte vågat sticka ut näsan utanför dörren för att känna efter, och jag vet inte om jag är så sugen på att göra det heller.
Nej, då sitter jag hellre här inne (där det också är ganska kallt) och dricker kaffe och lyssnar på "Mammas nya kille" på p3s webradio. Det är ju verkligen hur kul som helst! Jag älskar det programmet!

Jag funderar på om jag kanske ska försöka täta altandörren med en handduk eller nånting, för det drar skitkallt därifrån.
Känns ju ganska onödigt att betala hutlöst mycket pengar för elen när altandörren inte ens är tät...
Kanske ska sätta upp nån typ av gardin ochså... Då blir det dessutom lite mer hemtrevligt här.

Nu har de äntligen ringt från Adecco och jag ska få komma på intervju imorgon bitti.
Åh, jag hoppas hoppas hoppas att de har ett jobb åt mig!!!

Håll tummarna för mig nu!!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Din Therese

Åh, äntligen tog jag mig tid att läsa din blogg...

Hoppas verkligen att det går bra imorgon... ska också ta och söka lite jobb.. får vi se hur det går...

Tänker och håller alla tummar jag känner för dig vännen!



Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0