Förvirringen är total

Saker snurrar värre än någonsin i mitt huvud just nu. Det är pojkar som spökar som vanligt. Varför kan inte bara folk säga som det är och sluta spela spel? Och varför ska människor alltid försöka förstöra för varandra? Nu har det visat sig att killen jag har varit intresserad av i långt över ett halvår har varit minst lika intresserad tillbaka, men hans kompis har sagt till honom att jag inte alls är intresserad, så nu har han nån annan jävla brud. BAJS! Varför ska allt vara så komplicerat?? Nu har min moster en teori om att han bara skaffat sig den nyga bruden för att göra mig svartsjuk. Jag har lite svårt att tro det, men kan inte låte bli att hoppas...

Jag hade förresten en mycket konstig dröm om Jonas inatt. Drömde att han skickade ett sms till mig där det stod att han ville att vi skulle flytta ihop i Utah och jag hade en vecka på mig att bestämma mig. Sen förvandlades allt till ett TV-spel och rätt som det var var vi i New York. Mycket underligt...

Idag satt jag som vanligt på jobbet och lyssnade på P3 och programmet Mitt P3 och där hade de precis spelat Madonnas nya singel och när programledaren skulle ava låten sa hon nånting om att hon gärna skulle se ut som Madonna nu, men inte när hon är 50, "För när jag är 50 vill jag se ut som en fräch 50-åring och vara lite rynkig och rund". Den svslutar tjejen med att säga "Men nog pratat om Madonna..."!!!!!! Hallå, du har precis pratat om dig själv i fem minuter!!! Åh, vad förbannad jag blir!

Jag drog ett skämt idag när jag satt och målade på jobbet. Det var en äldre, ganska stor man som kom fram och frågade om jag drömmer om hästar på nätterna också, varpå jag svarade "Jag räknar hästar istället för får när jag ska somna" och gubben skrattde så jag trodde han skulle blåsa mig av stolen! Jisses, att jag kunde vara så rolig trodde jag inte!

Jag bakade den där lakritstårtan igår. Den blev ganska speciell, men god. Och ganska fin... Om man gillar tårtor som ser hemgjorda ut...


Kommentarer
Postat av: Carro

Jaha du Frida, så du sitter och målar i Nusnäs. Vad roligt :) Skulle ju behöva åka hem och hälsa på dej. Längesen...då skulle vi kunna ta en promenad som vi brukar och prata en massa skit. Hihi. Ska du vara där något mer efter Kroatien? Jag åker nog till Nusnäs v 29.

Kram

2008-06-15 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0