Ledig

Jag var i Falun i lördags och träffade min Elin. Vi skulle dricka vin och se på fotboll. Det gjorde vi. Sen drack vi mer vin och tittade på gamla kort. Sen kom vi på att det skulle vara "Waste of fylla" om vi bara skulle gå och lägga oss, så vi bestämde oss för att gå ut och dansa lite. Det var en mycket bra idé och trots att musiken var ganska dålig och det bara var bjursingar där hade vi jätteroligt.
Söndagen var inte lika rolig... Hängde hos bror och åt bakispizza och såg på Alien och sen körde jag tillbaka till Mora med hårdrockarkusin som sällskap.
Idag har jag varit ledig. Jag har fan inte haft tid att göra nånting alls! Var ner på stan för att köpa långbyxor och en kofta, kom hem med shorts och t-shirt. Sen hade jag lovat moster att hänga tvätt och laga mat, så det vara bara att börja jobba... Det  skulle bli köttfärslimpa och kycklinggryta, men vi hade inget ströbröd, så det blev lasagne istället för köttfärslimpa. Sen tog den nedrans köttfärssåsen sån tid på spisen i grytan som jag skulle använda till kycklingen, så då blev det bara stekt kyckling och currysås istället för smaskig kycklinggryta. Typiskt...
Jag börjar få tjockångest nu igen. Det är inte alls bra, jag har ju klarat mig jättelänge utan den nu. Dumma jävla tjockångest, kan du inte bara lämna mig ifred!?!?! Det har ju gått så bra så länge, jag har mått bra och trivts med mig själv och struntat i att jag inte är så mager som jag skulle vilja, men nu är den alltså tillbaka... Och så fort man bestämmer sig för att bli lite nyttigare så blir man bara sugen på godis, chips och läsk... fan också!
Men klockan är ju bara sju, jag hinner ut och springa en stund. Ja... om jag orkar... det är ju skönare att sitta inne och se på tv... Men jo, nu jävlar ska jag ut och kuta!! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0