Semester

Nu har jag jobbat min sista dag här i Dalarna. Gud vad skönt! Är faktiskt ganska trött på både hästar och turister nu...
Igår var jag och moster iväg och vaxade oss inför semestern. Vi var till en tunisisk kvinna som blandade egen "vax-deg" av citron och socker som hon smetade på våra ben och drog loss. Ganska speciellt, men inte alls så plågsamt som det skulle kunna varit. Jag vaxade även överläppen, vilket gjorde ont, men blev mycket bra. Så nu är det bara fötterna som ska fixas innan jag är klar för semester!
Har förresten gått upp sjukt mycket i vikt nu när jag har varit här i två veckor. Jag fattar inte hur det kan vara så, men det blir likadant varje år. Men det kanske inte är så konstigt... Först äter jag frukost hemma strax efter åtta, sen äter vi frukost på jobbet vid elva, sen vid ett är det lunch, vid tre är det fika, sen kommer man hem och äter middag och sen är det eftermiddagsfika och eventuellt kvällsmat, så det är kanske inte så konstigt att man lägger på sig lite... men i år har jag ju försökt tänka lite mer på att äta frukt istället för glass och motionera lite mer än jag brukar, men det har inte hjälpt alls. Bajs. Jaja, nu är det i alla fall ingen risk att bikinin ramlar av...
Göran har hälsat på mig i helgen. Jag ville inte att han skulle sitta ensam på midsommar, så jag sa att han fick komma hit och vara med oss. Det gjorde han. Det var inte så bra, för nu tycker jag om honom igen. Kan jag aldrig bara stå emot och säga nej??? Herregud! Jag borde verkligen stänga in mig själv i ett skåp och aldrig mer ha nån kontakt med omvärlden! Det blir ju för fan bara fel hur jag än gör!!! Jag måste alltid strula till allting och är så jävla rädd för att bli sårad eller såra någon, så jag visar aldrig någonting och törs aldrig ta något på allvar. Jag visste ju hela tiden att den fina pojken i skåne var intresserad av mig, men jag vågade inte tro på det eftersom jag var rädd att jag skulle bli sårad. Och jag vet ju att det inte kommer funka om jag och Göran blir ihop igen, för vi har provat säkert tusen gånger och dessutom bor vi i olika delar av landet och då kommer det verkligen inte fungera. Fan fan fan!!! Jag vill bara åka hem och rätta till allting som är fel! Det fina skånska pojken ska inte ha en annan flicka, hans kompis ska bara skita i vad jag gör och vem jag träffar och absolut inte säga till folk vad jag tycker och tänker om dem! Speciellt inte när det inte är sant!!! Fan vad arg jag är!!! Och sen har han mage att kalla mig för gottegris och söt! Grrrr!!! Jag är mycket förbannad på den fina skåningens korkade polare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0