Glass

Idag var det dags för vårens första glass. Nikolina tyckte att vi skulle gå ner på stan och mysa lite i solen nu på kvällen och jag var inte sen att tacka ja, så vi drog iväg och köpte glass. Tyvärr hade solen försvunnit när vi kom ner till stan, så det var lite kallt, men glassen var god och det var trevligt ändå.


Nu är det verkligen dags att börja tänka på packningen inför New York.  Resfebern blir värre för varje dag och nu är jag orolig att jag inte ska hinna med att tänka igenom allt. Imorgon har jag fullt upp med tårtbak och kalas, på söndag kommer jag förmodligen vara gräsligt bakis och ska dessutom försöka hinna fånga lite sol och på måndag ska jag jobba hela dagen och sen ska jag åka till Falun. Tåget till Arlanda går strax efter klockan sex på tisdag morgon och då ska jag och Björn flyga till Köpenhamn och möta upp mamma och pappa där. Det kan ju bli lite spännande, speciellt med tanke på att mina nerver ligger utanpå kroppen och jag blir hysterisk av minsta lilla och Björn är en sån som åker till Tyskland med resväskan kvar på hallgolvet.


Hungrig är jag också. Måste fixa lite mat.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0