Jessheim 03.02

Blä, mitt nya jobb är verkligen skit! Skönt att det bara är en dag till att jobba där! Russinet som är ansvarig är verkligen helt hemsk! Nej fy, aldrig mer att jag jobbar där! Dagen gick relativt bra, inte många fel och bara några gånger som jag var tvungen att ursäkta mig och tala om att jag var ny på jobbet. Jag hatar att skylla på att jag är ny på jobbet! Om jag inte är tillräckligt insatt i jobbet borde de inte lämna mig ensam i kassan... Men det var ju precis så det var.

Kvällen blev i alla fall bra. Vi började med tacos och vin och sen kom Robin, Nikolina och Manne över, så vi såg på Robinson tillsammans och fortsatte dricka vin. Kvällen slutade med utgång, men inte alls lika mycket dans som jag hoppats på. Vanligtvis brukar vi stanna ute till stängning, men nu är jag hemma fast klockan knappt slagit tre, och då har jag ändå gått hela vägen hem i höga klackar.

Jag hade premiär för min blommiga kjol ikväll också. Åh, jag älskar den kjolen! Och naturligtvis hade jag på mig de senast inköpta skorna som är heta som få. Kallt, ja, men lätt värt det!

Bilder kommer sen, nu kryper jag till kojs och sover min väl behövda skönhetssömn.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0