Kvar

Det verkar som att jag blir kvar ett tag till i Norge trots allt. Kanske lika bra det, för vad annat vettigt finns det att göra? Idag pratade jag med chefen för skobutiken där jag var på intervju för ungefär en vecka sedan och det visade sig att jag fick jobbet. Jag tackade ja och nu har jag ångest. Jag hoppas verkligen att det var rätt beslut! Jag är livrädd att de ska bli sura både på Adecco och på dagiset och inte låta mig jobba mer. Jobbet jag fått nu är ju bara deltid, så det klarar jag mig inte på utan att ha nåt annat vid sidan. Och jag gillar ju dagiset! Jag får rita och leka och vara ute flera timmar om dagen, det är toppen!

Åh, jag hoppas verkligen att jag fattat rätt beslut!

xoxox


Kommentarer
Postat av: Anonym

najs blogg ! :) kika in i min ?

2009-04-21 @ 16:56:06
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till jobbet vännen! Skor kan väl inte vara fel val =)

2009-04-21 @ 20:26:08
Postat av: Elin

Fast skobutik i Sverige hade ju varit roligare för mig =)

2009-04-21 @ 20:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0