Packa Fridas kappsäck

Nu har jag packat allt jag tror att jag behöver under påskledigheten. Mycket saker blev det, men så blir det när man är materialist. På lördag ska jag, mamma och pappa ta en tur till mitt förråd och hämta ut lite saker som jag absolut behöver, som typ en miljon par skor, vårjackorna och en hel drös med kläder. Var sjutton ska jag göra av allt?? Jag kanske borde rensa ur lite här och ta med det jag inte behöver... Ja, det ska jag nog göra!!

Jag gjorde världens enklaste lunch idag, lufttorkad skinka, sparris och lite parmesanost. Så otroligt gott och det tog väl typ fem minuter att sno ihop. Fort ska det gå! Jag hade gärna toppat hela anrättningen med några oliver också, men jag tyckte det var onödigt att öppna en hel burk nu när jag ska vara borta så pass länge.


Nej, nu måste jag sätta fart igen, shit vad långsam jag är!!

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0