Sälen 00.02

Under eftermiddagen och kvällen har vi "barn" hållit till i vårt hus och spelat kort och ätit godis. Det har varit riktigt kul och faktiskt inte gått så dåligt för mig som det brukar... Vi åkte bort till backen också för att kolla föret inför morgondagen. Jag tror att det är en jättedålig idé att jag vid 25 års ålder ska lära mig åka bräda, men det verkar de andra inte tycka. Tyvärr är vädret väldigt benbrottsvänligt och jag glömde alla mina vinterkläder i Mora. Ja, vi får väl se hur jag gör. Jag skulle hur som helst behöva ta mig ut och röra på mig lite efter allt godis och onyttigheter jag har satt i mig de senaste dagarna. Gud vad mycket skräp jag utsatt mig för! Det blir skärpning när jag kommer hem! Nu blir det några avsnitt av Sex and the City.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0