Slutkörd

Jag följde med Em ut och tränade idag. Vi började med att ta bilen till Nordbytjärnen (just den delen gillar jag!), sen joggade vi runt tjärnen och efter det var det dags att fullständigt mörda mig med intervallträning i backe. Första gången jag sprang upp var det inte så farligt, andra gången var lite tyngre och tredje gången trodde jag att jag skulle dö. Jag sprang totalt åtta gånger uppför den fruktansvärda backen och är totalt slutkörd. Det känns lite bättre efter en stretchomgång, en dryg liter vatten och en lång dusch, men jag tvivlar starkt på att min kropp kommer kunna ignorera den här behandlingen och följaktligen kommer den straffa mig med svår smärta i flera dagar. Jag trodde jag skulle få grym träningsvärk förra gången jag sprang också, men det gick över förväntan faktiskt.

Hungrig är jag också! Nu blir det mat!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0