Tyngden på dalskidan, älskling!!

Idag har jag åkt skidor för första gången på sisådär sju år... Jag var så oerhört rädd i början så jag trodde att jag skulle stanna i barnbacken resten av dagen, men jag klarade att komma över min lifträdsla och hade en fantastiskt bra dag i backen! Tyvärr var det ganska dåligt före, men strålande solsken och en i övrigt underbar dag.

Jag kunde dock inte låta bli att tänka på Sällskapsresan under i stor sett hela dagen....
Mitt på dagen åkte vi hem till mormor och morfar för att äta lite grillad korv och sen bar det av till backen igen. Tyvärr fick bror ont i fötterna på en gång, så han gav upp efter lunchen. Vi övriga åkte lite till, men vi gav också upp ganska snart. Jag har en känsla av att jag inte kommer kunna ta mig ur sängen imorgon... Kommer ha träningsvärk i alla muskler i hela kroppen.

När vi kom hem var det dags för lekar och påskmiddag. Börje stod för lekarna och som vanligt stod pilkastning på schemat. Som tur var hann vi med några andra lekar innan det var dags att kasta de fördömde pilarna. Jag gillar inte lekar och allra minst pilkastning. Jag hamnade i samma lag som min moster och vi slutade som trea från botten... Jag trodde faktiskt vi skulle hamna allra sist, men det gjorde vi alltså inte.

Jag ska nog ta och plöja igenom några avsnitt av SATC innan jag somnar ikväll igen. Mycket bra, mycket bra!

God natt!
  
Sara provar pjäxor, Sara och Björn i liften och Sara i backen.


Micke och Björn hittade en bänk mitt i backen


Tomas är något av det häftigaste som någonsin vistats i ett par skor...


Korv och saft hos mormor och morfar


Idolbild av Börje. Kommentarer helt överflödiga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0