Ut och spring!!

Ännu en jobbdag avklarad. Igår var jag så nöjd med min insats på jobbet, jag gjorde verkligen allt jag kunde, men idag har jag inte gjort just någonting... Har mest suttit och ritat åt barnen. Idag var det sjöjungfrur som gällde, har man ritat en så kan man vara säker på att få rita tio till. Men jag klagar inte, jag mår hur bra som helst när jag får sitta där och rita till ungarna. Idag fick jag beröm också! Christina från Adecco ringde och skulle kolla läget och passade på att säga att de är mycket nöjda med mig där jag jobbar och att de tycker att jag är jätteduktig och bra. Sånt värmer!

Nu ska jag göra nånting som jag inte gjort på flera månader: jag ska ut och springa. Jag har så mycket spring i benen att jag helt enkelt måste ut! Sist jag sprang fick jag jätteont i knäet, så jag hoppas att det går bättre nu.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0