Vårstädning

Idag har jag gjort någonting som jag egentligen är alldeles för bekväm för: jag har vårstädat cykeln. Jag har tvättat den, pumpat däcken och provcyklat den. Jag cyklade till jobbet fram och tillbaka för att kolla hur lång tid det tog. Cykelturen tog cirka en halvtimme och nu är jag helt säker på att jag kommer ha träningsvärk imorgon.

Jag vill egentligen ut och springa när jag ändå håller på, men om jag både cyklar och springer på samma dag med en helt otränad kropp kommer jag inte kunna ta mig någonstans på flera dagar, så det är nog bäst att låta bli.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag krypa ner i soffan eller sängen och lyssna på Mammas Nya Kille och läsa underbart skvaller resten av kvällen.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0