Aktivera mig!

Just nu vill jag bara att tiden ska gå jättejättefort! Jag vill att det ska vara om sisådär ett halvår nu, så jag kan börja söka jobb och bostad hemma, få flytta, fixa i ordning en lägenhet och börja leva ett normalt liv.

Men tiden går ju så sakta! Varje dag känns oändligt lång och det eviga regnandet gör ju inte saken bättre... Så vad gör man då för att få tiden att gå lite snabbare? Jo, man aktiverar sig, håller sig upptagen så man inte hinner tänka på hur mycket man längtar. Aktivera sig... Aktiviteter... Vad sjutton kan man göra då? Träna, måla en tavla, läsa en bok.

Nej, jag vet inte vad jag ska hitta på...

Den här veckan är det i alla fall Oslo Fashion Week och jag planerar att åka dit på onsdag och fredag och gå på några visningar.


Nej, jag kanske ska ta och sova lite middag, det känns som att jag behöver det.


xoxox








 


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du planer på att flytta hem nu när vi planerar att flytta å ditt håll? Eller vad menar du med hem?

Puss å kram

2009-08-11 @ 15:02:30
Postat av: Anonym

Sara!

Ja, jag vill flytta hem till Sverige igen, men det blir inte än på ett ganska bra tag, minst ett halvår. Och om ni kommer hit kanske jag ändrar mig igen... Jag har ganska tråkigt här just nu...

Men som sagt, minst ett halvår till!

Puss

2009-08-11 @ 16:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0