Fort och kort






Vem hade anat att jag skulle bosätta mig i springskorna? Men jag har faktiskt blivit riktigt duktig med träningen nu.

Idag satsade jag på att springa fortare än jag brukar, fast en kortare runda. Det var hysteriskt drygt! Jag sprang på ganska bra i ungefär en kvart, sen gick det inte mer. När jag kom hem fick jag vila kroppen i en halvtimme och efter det tränade jag lite till. Jag har precis kommit på att jag ju fortfarande har Carmen Electras fitness collection på dvd, så nu ska jag börja använda mig av dem. Idag fick det bli mage och ben, vilket tog ungefär tjugo minuter.


Nu tror jag att jag ska göra ett försök att färga håret, jag är så fruktansvärt less på det nu igen. Och sen ska jag försöka klippa luggen och försöka få den lite rakare, för nu ser det ut som att den som klippt mig var full när det gjordes...





xoxox





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0