Näst bäst...

Gud vilket krångel det blev, men nu tror jag i alla fall att saker har löst sig till det näst bästa.


Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag, men jag är ganska nöjd ändå. Just nu funderar jag på om jag ska springa en vända eller om jag ska låta bli. Jag vet ju att jag kommer må mycket bättre om jag gör det, men jag känner mig ganska slö, plus att jag har huvudvärk. Jag borde ju verkligen göra det nu, för imorgon kommer jag inte hinna och på lördag kommer jag vara bakis. Men å andra sidan har jag ju hela söndagen på mig.

Åh, vad jag är bra på att skjuta upp träningen.

Men om jag nu hoppar över träningen idag och istället tränar på söndag har jag ju ändå tränat tre gånger den här veckan, vilket är jättebra för att vara jag. Fast å andra sidan, om jag tränar både idag och på söndag så har jag tränat fyra gånger den här veckan och det är ju faktiskt ännu bättre... Vi får se hur jag gör.


Nu blir det i alla fall soffa och bok.



xoxox




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0