Run for your life!

Jag jobbar på det där med att hålla mig sysselsatt. Jag mådde ganska illa när jag kom hem från jobbet, så jag började med att sova en halvtimme. Ingenting får tiden att gå så fort som att sova! Sen när jag vaknade letade jag runt lite på nätet efter inspiration till att komma igång med träningen igen efter en helg av total osundhet och fann tillslut tillräckligt med inspiration för att ge mig ut en sväng. Cirka 30 minuter blev det. Jag försökte springa lite snabbare och lite längre än vanligt. Det gick ganska bra ändå, fast benen kändes så otroligt tunga. I vanliga fall när jag springer är det inte benen utan flåset som är problemet, men idag var det alltså tvärt om.


Jaha, så idag har jag alltså lyckats sova, springa och duscha sen jag kom hem från jobbet och nu är klockan strax efter 22.


Imorgon har jag en hel dag att slå ihjäl... Vad sjutton ska jag göra då? Jag har ingenting som jag behöver ha gjort, ingen disk som behöver diskas, inga läxor som behöver läsas, inga filmer som jag måste se... Här finns inga måsten. Det är ju jätteskönt på ett sätt, men å andra sidan så känner man sig ju aldrig sådär duktig när man tagit tag i saker och betat av flera punkter på måste-listan.


Jag ska nog ta och göra en måste-lista inför imorgon, för annars slutar det bara med att jag sitter i soffan och facebookar hela dagen.



xoxox





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0