Tidningspapper och rosetter

Det blev en riktigt trevlig kväll igår. Tyvärr är det helt värdelöst att gå ut i Jessheim och även fast det var mycket folk ute så var det mest ointressanta människor och dålig musik. Jag mådde inte jättebra, så jag gick hem ganska tidigt.

När jag vaknade imorse mådde jag fruktansvärt dåligt. Jag hade ont i hela kroppen, världens huvudvärk och halsen var helt förstörd. Till råga på allt hade jag feber. Inte alls kul. Det var bara att ringa och sjukanmäla sig. Fan. Det känns inte alls bra, jag har alltid tänkt att "kan man festa så kan man jobba" och så går jag och blir sjuk. Inte bra, inte bra.


 



Jag är dessutom livrädd för svininfluensan nu. Dagis är ett jättebra ställe att jobba på om man vill smittas och nu har vi fått instruktioner hur vi ska bete oss för att undvika att smittan sprids. Jag har inte riktigt tagit svininfluensan på allvar, bara tänkt att medierna blåst upp det och försöker skrämmas, att det är som fågelinfluensan som det inte blev mycket med, men nu känns det riktigt otäckt.


Jag var ute och shoppade lite igår igen. Shoppingcentret är verkligen det bästa med Jessheim. Där kan man alltid hitta roliga saker. Igår fyndade jag en massa saker på rean plus ett par fantastiska skor.


  
Fyndade en fantastisk bh på 70% rea. Tyckte den var jättefin med knyt bak




Hittade även två skärp för 25 spänn styck




Fantastiska skor. Dock inte på rea, men de kostade bara 450 spänn



Och så hittade jag min favorittröja i nytt mönster på Gina Tricot.










 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi provade den där serietröjan jag med, men var inge fin på mig men på dig ..Really F*****G nice :D

2009-08-05 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0