Ut i skogen...

Jag var i alla fall lite duktig igår och gick till polisen och fyllde i nåt papper som de vill ha på mitt nya jobb. Det var väl typ det...

Sen satt jag resten av dagen på golvet och jobbade med Saras födelsedagspresent. Skulle gärna lägga ut en bild på den, men eftersom jag vet att Sara läser min blogg så gör jag inte det! Haha!

På kvällen tittade jag och Lotta på P.S. I Love You. Jag hade hört mycket bra om den innan och visst var den bra, men inte så enormt jättebra som alla sagt.


Jag gick hem från jobbet efter bara två timmar idag. De ville inte ha mig där när min sambo har influensa och jag hostar som en galning.


Nu ska jag packa ihop mina saker och åka till Sverige. Ska spendera helgen med mamma i stugan och bara slappna av.



xoxox




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0