en väska i hallen...

Jag hatar att packa upp. Det är nåt av det värsta jag vet, så det är en typisk grej som jag bara skjuter upp. Det är ju inte ovanligt att min resväska står ouppackad i hallen i flera veckor. Praktiskt om man reser mycket, väskan är alltid mer eller mindre färdigpackad…

 

Idag hade jag tänkt att jag skulle göra lite fint tills Nikolina kommer hem, så jag har städat i köket, stora skrubben och badrummet, men när jag skulle packa upp resväskan från julen så tröttnade jag ur helt. Detta resulterade i att väskans hela innehåll just nu ligger på köksgolvet och man ser inte alls att jag faktiskt städat.

 

Åh, suck… Det är som Nikolina sa (som för övrigt också hatar att packa upp); Man borde fan sluta resa!

 

Men resa är faktiskt det enda jag kan tänka på för tillfället. Var som helst, bara jag kommer bort! Ge mig lite värme och lite mer än fem soltimmar om dagen! Jag gör snart som alla pensionärer – packar väskan och åker till Kanarieöarna.

Jag och dom.

Gött!

Och när jag kommer hem lämnar jag väskan i hallen.
 
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0