Igår, idag, imorgon...

Igår var jag, Erik, Nikolina och Linda på Ikea och shoppade saker till mitt och Nikolinas nu gemensamma hem. Jag har bestämt mig för att bo kvar här nu, så igår inhandlade vi lite inredningsprylar och flyttade in min säng. Det är så oerhört skönt att sova i sin egen säng!! Fint blev det i lägenheten också, bilder kommer senare.

 

Det har varit skitjobbigt på dagis idag. Jag har inte haft huvudet med mig och alla ungar har varit sura och griniga och det har smittat av sig på mig.

 

Ikväll har jag varit nere på ”sentret” och köpt kläder till farmors begravning och imorgon åker jag till Mora direkt efter jobbet.

 

Jag har fått lite smått julklappspanik nu när jag inser att det är en vecka kvar till julafton och jag inte har en enda klapp klar. Klappen till mamma och pappa blir förhoppningsvis ganska klar imorgon och det är ju det viktigaste, men jag har fortfarande ingen aning om vad lillebror ska få…

 

Nu blir det glöggmys och film.

 
 
 
xoxox

 
 
 
 
  
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0