Fusk fusk fusk

Jag är sjuk. Igen. Jag vet inte hur jag lyckas! Det här är ju helt galet!! Direkt när jag slutat äta penicillin efter att ha haft halsfluss så blir jag sjuk igen. Det är helt jävla otroligt!!!


Jag har sovit väldigt dåligt den senaste veckan och jag sov nästan ingenting inatt heller, men idag har jag och Guttan suttit ute på vår uteplats i den strålande solen och sovit i ett par timmar. Det var helt gudomligt skönt!

Jag tror att jag ska ta och titta lite på Vänner och sova mer om en liten stund. Det har liksom blivit rutin på helgerna numera.

Jag har köpt godis också. Jag älskar godis!! Varför måste jag tycka bäst om det som är sämst? Men nu har jag hållit mig ifrån det så himla länge och varit sugen sen i måndags, så idag tillät jag mig att fuska. I övrigt ligger mat lågt på prioriteringslisan. Har för tillfället noll matinspiration så jag lever mest på ägg och fil. Idag kom jag på att om man blandar i lite kokosflingor i filen så blir det nästan som müsli. Och blandar man i lite grädde så blir det ännu bättre.

Har läst att man kan göra LCHF-pannkakor också. Det ska jag nog prova nån dag när inspirationen infinner sig.

xoxox




Kommentarer
Postat av: emma

sovit dåligt.jaa men du skriver inte vaaarför du sovit dåligt ;)

2009-03-01 @ 09:15:46
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0