Förbannade tjockångest!

Jag blir inte klok på mig själv.... Först är allting så himla bra och sen, i en handvändning blir allt skit igen.
Nu har jag gräslig tjockångest.
Verkligen helt hemsk! Nej, jag vet att jag inte är överdrivet tjock, men jag gillar verkligen inte hur jag ser ut!
Och idag har jag fuskat med träningen igen.
Igår var det befogat, för jag kunde fan inte gå, det såg ut som jag hade en pinne i röven när jag gick, så då fick jag ta det lugnt. Em tog också en vilodag igår, så det kändes helt okej. Istället för att träna gick vi ner på "sentret" för att kolla lite och köpa skor till Em.
Vi gick in på Gina Tricot och såg en massa snygga kläder och sen såg vi ett par jeans... i storlek 23!!! Herregud! Inte konstigt att man får ett sjukt förhållande till sin egen kropp om de gör kläder för anorektiker!
Jag skulle fan inte ens få i foten i de där jävla jeansen. Och naturligtvis gav de mig fruktansvärd tjockångest som sitter i fortfarande.
Och trots denna tjockångest har jag även idag ätit för mycket och tränat för lite. Bajs. Varför gör jag så mot mig själv??? Jag vet ju hur jävla dåligt jag mår. Och det blir inte bättre av att jättesmala Em jagar livet ur sig varenda dag... Idag har hon sprungit i en timme och sen kört styrkeövningar på det. Jag skulle också vilja orka!
Själv har jag städat lägenheten istället. Men vår lägenhet är pytteliten, så jag blev ju inte ens svettig...
Men jag vill ändå inte springa, för jag har fortfarande ont i vänstra knät sen jag sprang i måndags. Förbannade knä!

Jaja, jag kan i alla fall vara lite stolt nu, för det är freakin' spotless här inne nu och alla mina saker har flyttat in i nya byrån.
Nu ska jag få lite mat (ja, ännu mer!) och se på Miami Ink som går på norska Discovery mån-fre kl 19.00.

xoxox

Kommentarer
Postat av: ---

I hear ya sista :p

2009-02-03 @ 13:55:55
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0