Norskt personnummer

Nu har jag äntligen fått mitt norska personnummer, så kallat D-nummer. Detta innebär att jag kan öppna bankkonto och slipper betala 50% i skatt på min lön.
Det känns skitbra!
Nu måste jag bara klura ut hur man deklarerar för att få tillbaka pengarna jag skattat bort...

Vi har tränat idag också. Först har vi gått en vända ner på stan och kikat runt lite (gratis träning samtidigt som man shopar!) och sen har vi varit ute på power-walk i 60 minuter, plus att vi har dansat med Carmen. Jisses så effektiva vi är.

Nu vankas det käk! Det är vi verkligen värda efter nästan två timmars träning.

Gud vad duktiga vi är!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

U go girl! Keep up the good work!!

2009-01-14 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0