Ny vecka, ny start på det nya livet

Nu har jag bestämt mig för att inte vara sjuk nåt mer, jag är trött på det nu!
Och jag är även trött på att vara trött på mig själv, så nu har jag tagit tag i träningen igen.

Jag har varit arbetslös idag, men jag har jobb tis-lör den här veckan, så det gjorde ingenting.
Istället var jag ner på stan och fixade bankkort till mitt norska bankkonto, skaffade nya svarta skor eftersom mina förra blev stulna och köpte en ny ansiktskräm eftersom den gamla tagit slut.
Jag var dessutom bara tvungen att kolla underklädesrean på Lindex och naturligtvis hittade jag en jättesnygg bh. Jag suckade och tänkte att jag ju inte skulle handla nåt mer, men sen tittade jag på prislappen och såg att den var 70% rea på den, så den kostade bara 50 nok. Perfekt! Och sen hittade jag ju ett par matchande trosor, som också var på 70%! Hur bra som helst, så då fick jag ett underklädesset för endast 80,50 nok.

När Em kom hem bestämde vi oss för att springa en sväng på varsitt håll, eftersom vi springer så olika fort och men ändå inte kan prata när man springer.
Jag klarade ca 30 minuter, sen var jag helt slut och min hals talade om att den inte ville att jag skulle springa mer.
Em sprang i 50 minuter, men hon är vältränad och inte sjuk...
Efter att vi sprungit tränade vi benen och rumpan, så jag kommer typ inte kunna gå imorgon.

Nu ska vi sova, jag ska upp och vakta dagisbarn imorgon igen...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0