Nytränad!!

Nu har vi tränat!
Trots att jag inte är helt frisk känns det riktigt bra!
Vi gick först i ca 45 minuter. Vi hade gått längre om det inte hade varit totalt livsfarligt att vistas utomhus på grund av glansis precis överallt, så vi höll på att ramla hela tiden.
När vi kom hem provade vi min julklapp:
Carmen Electras Aerobic Striptease


Oh my God vad svårt det var!!
Jisses, att lyckas få alla rörelser åt rätt håll, tänka spegelvänt mot vad hon visar och få in händer och huvud och dessutom försöka se snygg ut. Det var skitsvårt! Fast roligt också.

Jag kommer att ha träningsvärk imorgon, men den är välkommen!

Dessutom har jag ätit relativt nyttigt idag också: Fiberberikad havregrynsgröt med lingonsylt, ett kokt ägg och en chokladmuffins (ja, det är faktiskt helg och någonting måste man ju unna sig!) och nu ska vi snart äta middag. Det blir nog nåt md falukorv tror jag.

Hej nya livet, här kommer jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0