Slut i benen!!!

Nej, jag kan knappt gå idag... Jag har jätteont i benen och rumpan!!
Men vi har ändå tränat idag igen. Fan vad duktiga vi är!
Först powerwalkade vi i nästan 50 minuter trots mycket stela ben och sen dansade vi i näsan en timme med Carmen i ytterligare nästan en timme. Duktiga oss!!
Gud vad glad jag är att jag har Em, hon har verkligen satt fart på mig.

Ansiktskrämen som jag köpte igår visade sig vara ett bra köp. Jag har jättetorr hy och krämen var härligt återfuktande med skön, lite tjockare konsistens. Mmmm, härligt!!

Jag var på en ny avdelning på dagis idag. På den avdelningen gick en utav de elakaste pojkarna jag någonsin mött! Han var så fruktansvärt elak och stöddig och uppkäftig, så jag blev helt upprörd.
Han slog en pojke och när en lärare skulle tala om för honom att han gjort fel så sa han till henne att hans pappa var militär och skulle skjuta henne! Sen när läraren gått därifrån så sa han till pojken han slagit att han skulle säga till sin pappa att mörda hela pojkens familj. Herregud!!! Barnen är fem år!! De ska inte kunna prata på det viset!!
Vad är det för föräldrar som låter sina barn hålla på så??

Kommentarer
Postat av: Therese

Lilla gumman och jävla ungar! stryk ska dom ha! usch! vad arg jag blir! Åhhhh!

hälsa ifrån mig... jag kan bli farlig när jag är farlig.. och arg!

puss gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0