Bastueffekt

Jag har haft en fantastisk dag, trots att jag har jobbat dubbelt. Jag jobbade först på dagis där vi var två vuxna och sex barn på avdelningen. Det var jättevarmt, så på dagen gick vi ut på gården så barnen fick leka i vattenspridaren. Barn är så härliga!

Efter dagis var det bara att dra iväg ner till stan för att jobba i skobutiken. Där är det oerhört varmt och fruktansvärt tråkigt. Idag hände verkligen ingenting!


Det är fortfarande jättevarmt i Norge. Idag kom det lite regn, men istället för att rensa ur luften blev det snarare bastueffekt - det blev ännu varmare och all luft försvann. Men nu ser det i alla fall ut som att det blir bra väder på Hultsfred och det känns bra, hellre lite för varmt än regn. Jag ser verkligen fram emot Hultsfred! Jag skriver packningslistor planerar för fullt. Jag måste börja tvätta också.

Och nu borde jag sova. Jag åkte på jobb imorgon också, fast jag egentligen skulle vara ledig.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0