Festivalpackning

Det går inte alls speciellt bra med min packning inför Hultsfredsfestivalen. Jag har inte packat en grej. Men jag har i alla fall bestämt att jag ska gå ner på stan med Manne och festivalshoppa lite idag. Jag funderar på att köpa en campingstol på Clas Ohlsson för 79 spänn. Den såg skön ut och hade hållare för ölburk. Har en känsla av att om jag köper den kommer den att vara min i ungefär fem minuter innan någon annan inser hur bra den är och snor den.

Flipflops och piloter är redan inhandlade och all alkohol ska vi handla i Sverige. Nu fattas bara att packa ner alla saker och sen är jag klar!




Personalfesten igår var förresten jättekul och jag kom hem vid halv fyra imorse. Jag är faktiskt inte alls speciellt bakis idag även fast det blev en hel del alkohol. Det blev även utgång, men det var inte speciellt spännande, det var typ inget folk ute alls.

Såhär ser jag ut idag, för er som undrar...




 

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0