Horisontalläge

Gårdagskvällen var mycket trevlig. Vi förfestade hemma hos skåningarna och sen gick vi ut och dansade på Gastro och efter det köpte vi mat och gick hem. Vi käkade upp maten framför Sex and the City och sen var det dags att sova.

Dagen idag har spenderats i horisontalläge kollandes på film. Trots att jag har gräsligt dåligt samvete över att jag suttit inne en hel dag när solen skinit som aldrig förr var det rätt skönt att göra ingenting och verkligen låtsas som att det regnade.

Jag har faktiskt städat lite också, dammsugit och torkat golv och gått ut med sopor och skakat mattan.

Jag funderar på att kolla på en till film innan jag somnar, jag har ju fortfarande inte kollat på de som jag lånade på biblioteket i förra veckan.

Nej, mat nu, sen sängen.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0