Orkeslös

Det känns som att jag har tappat gnistan. Har ingen ork att göra någonting, men ingen ro att göra ingenting. Jag satt ute nu på förmiddagen och försökte sola lite, men det gick inte så bra... Först försökte jag läsa, men jag kunde inte koncentrera mig, sen försökte jag lyssna på radio, men jag orkade koncentrera mig på att lyssna heller. Ena minuten var det för varmt och nästa för kallt, så jag gick mest in och ut ur lägenheten hela tiden.

Jag har gräsligt ont i huvudet och i knäet. Huvudet har gjort ont i snart en veckas tid och jag vet inte alls vad det beror på. Knäet började krångla förra lördagen under Ems utflyttningsfest och har gjort ont sen dess, men idag gör det extremt ont. Det är så typiskt! Nu när jag äntligen har lite träningsinspiration så får jag ont!


Underbara Anna var hit igår och gav mig en fantastiskt fin rosbukett. Den hade tydligen blivit över på hennes jobb igår och hon tyckte det var synd att slänga den.



Nej, jag tror jag går och lägger mig och sover middag en stund och hoppas att det blir bättre av det!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0