Partypaket

Här rullar livet på som vanligt, det händer verkligen inte mycket... Igår fick jag provbaka en kaka som vi nog ska göra till Tomas student på fredag och idag har jag varit ute och köpt studentpresent åt honom från mig och Björn. Jag ska sätta ihop ett partypaket bestående av Ett paket ballonger, ett paket party-tutor, Resorb, huvudvärkstabletter, en starköl, en platta 2,8-or, en påse chips, ett par solglasögon, en halvflaska skumpa och en stor flaska Cola. Jag är själv mycket nöjd med presenten och anser mig vara en väldans snäll kusin som ser till att pojken får både en trevlig fest OCH en dräglig dag dagen efter. Gud så fiffigt! :)


Imorgon ska tydligen tv4 komma och göra ett reportage på snickeriet och då skulle jag få vara med. Vi får väl se vad det blir... Förmodligen är det bara något futtigt inslag på lokalnyheterna, men det är ändå lite kul att det händer någonting. Det häftigaste som händer annars är typ att det kommer en buss med turister som ska ha guidning.

Men jag gillar ändå mitt jobb, jag tycker det är mysigt att sitta där och måla och prata lite med folk och lyssna lite på radio. Och så luktar det gott av både trä och färg.


Nu ska jag läsa min goda bok och sen ska jag försöka få lite skönhetssömn. Jag är verkligen sjukt trött!!


Natti!


Kommentarer
Postat av: Therese

Älskade Frida!

hälsa underbara Dalarna ifrån mig! Saknar dig såå mycket! Du ska inte till uppsala i nästa vecka? jag landar i staden på onsdag kväll och hem till Göteborg igen på söndag.... vi brukar ju springa om varann.. sååå dumt! saknar dig vännen! nu är i alla fall uteserveringarna öppna i Göteborg! kom och drick en drink med mig, undera unge! hihi ska jag säga :)

Puss!

2009-06-04 @ 20:02:44
URL: http://www.metrobloggen.se/tessiejoehanson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0