Sol Sol Sol

Igår var en sån där underbar dag, först solade jag hela förmiddagen på vår underbara uteplats och sen åkte jag och Lotta till Oslo för att träffa Katarina och shoppa. Många fina fynd blev det, bland annat en klänning från Mango på halva priset. Det blev även en glass i solskenet På Karl Johan. Mycket trevligt.

Dagen idag är inte sämre, har även idag legat i solen hela förmiddagen. Helt underbart! Jag ska snart ta en dusch och klä mig och vandra iväg till jobbet. Dagar som denna är det helt underbart att börja jobba vid fyra, man har ju liksom ledigt hela dagen och får ändå ihop lite pengar.

Och snart bär det av till Hultsfred. Nu ska det äntligen ske! Jag har börjat jobba på packningslistan och så smått börjat med inköp av absoluta nödvändigheter som shorts och en festivalklänning. Oh, jag längtar!

Det är ett underbart liv jag lever!

xoxox


 


Kommentarer
Postat av: Peji

Åh, vad spännande att du åker till Hultsfred! Hoppas det blir kalasväder, så du inte behöver bada i gyttja... Kram

2009-06-25 @ 20:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0