Sommar

Äntligen är det sommar på riktigt! Även denna dag har varit helt fantastisk. Jag och Anna började dagen med tårtbak (eftersom det är Annas sista dag på jobbet), sen körde jag henne och tårtorna till jobbet och efter det drog jag och Isabelle till Nordbytjärnen för sol och bad. Helt underbart! Jag hade nästan glömt hur otroligt skönt det är att bada.

Det visade sig även att Norge faktiskt kryllar av snygga killar. Jodå, på sommaren kommer de fram minsann. Än finns det hopp! Haha!!

Nu ligger Isabelle och vilar och jag sitter på uteplatsen och löser Sudoku med nästan inga kläder på och sommarfötter som blivit svarta av barfotapromenader på varm asfalt. Åh, vad jag har saknat det här!!

xoxox


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0