Tränat!

Nu har jag äntligen tränat lite. Fast bara pyttelite. Jag är verkligen inte i form efter allt festande och allt fuskande. Jag bestämde mig i alla fall för att ge träningen en chans och drog iväg till Nordbytjärnen för att sprina lite. Jag kan ju ge ett tips till alla lite blygare motionärer (som jag): Åk inte till Nordbytjärnen för att motionera kl. 11 en solig dag i början av sommarlovet! Herregud så mycket folk det var! Det var nästan så jag vände och åkte hem igen, men sen insåg jag hur töntigt det skulle vara, så jag parkerade bilen och sprang ett varv runt sjön. Jag hade tänkt springa några intervaller upp och ner för backen också, men det var så mycket folk att jag struntade i det. Istället blev det lite övningar på köksgolvet.

Nu vankas dusch och mat och jobb.

Höres!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0