Tvättmaskin

Jag är fortfarande helt slut efter helgen. Usch, jag börjar bli för gammal för sånt här! Jag somnade som vanligt alldeles för sent och var tvungen att gå upp jättetidigt för att köra Anna som skulle hämta viktiga papper på sitt jobb. När vi hämtat de superviktiga papperen åkte vi hem och åt frukost och drack kaffe. Så underbart med dagar när man börjar jobba sent så man kan sitta utan stress och äta frukost och prata.

Jag har kopplat in den nya tvättmaskinen också! Gud så duktig jag är!! Jag blir helt imponerad av mig själv. (Jag kanske inte ska säga att det bara var att skruva fast en slang och sticka i en kontakt, för då framstår jag inte som lika duktig...) Jag provtvättar första omgången just nu, så håll tummarna för att det går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0