Beslut

Jag hatar att fatta beslut. Det är det värsta jag vet. Det kanske är därför jag bara flyter runt i livet som en gummianka i ett badkar.

Ibland är jag så gräsligt avundsjuk på människor som kan fatta beslut och planera sina liv utifrån sina beslut, men det kan inte jag!

Idag har jag tackat ja till en lägenhet i Falun. Den är nästan perfekt, förutom att den bara är 34 kvadrat. Den ligger centralt, har human hyra och balkong i söderläge.

Men jag har fortfarande inte bestämt mig.

Åh, att behöva fatta alla dessa beslut! Det är inte ens säkert att jag får den, de andra som hade tittat på den hade över 2000 ködagar och jag har runt 1700. Och om jag nu får den är det ändå inte inflyttning förrns första juli och då kanske jag vet precis vad jag vill.

Om inte annat får jag väl hyra ut den i andra hand då.

Herregud, att jag alltid ska behöva oroa mig för saker som inte ens har inträffat!


Jag har träffat Madde idag. Vi har motionerat genom att prova nästan alla kläder butikerna i Jessheim har att erbjuda. Det tog ungefär fyra timmar. Jag är mycket stolt över mig själv som bara köpte en bikini och den behövde jag verkligen!

Jag kom på idag att jag måste ha en bikini när jag satt ute och solade. Det var fantastiskt skönt att sitta där ute i solen. Ca 30 plusgrader och bra musik var precis vad jag behövde idag. Tyvärr satt jag lite för länge och blev naturligtvis röd som en kräfta. Fan. Jag trodde inte solen tog så mycket i mars. Jag satt ju ute i nästan två timmar i söndags, men då hände ju ingenting!! Varför är det så olika från dag till dag?

Jaja, nu har jag en väldigt söt bikini som jag kan inviga imorgon om jag inte får nåt jobb då.

xoxox


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hoppas iaf på att du får lägenheten =) Kramar

2009-03-18 @ 07:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0