Bikinipremiär

Jag hade bikinipremiär idag. Det var superskönt att sitta där och lyssna på musik och bara ha det bra. Jag hade det nog lite för bra, för rätt som det var hade det gått närmare tre timmar. Så nu är jag fint röd igen.


Sen bestämde jag mig för att gå ner på stan och lämna mitt sjukintyg till Adecco. Jag passade på att fråga om de har nåt mer jobb till mig den närmsta framtiden, men det visade sig att ingen på dagis vill hyra in mig så länge jag inte är helt frisk och några andra jobb finns inte. Så nu är jag arbetslös igen. Fan!

Vad ska jag hitta på nu då? Får väl gå ner på biblioteket och skriva ut ansökningar och gå runt i alla butiker så länge då. Fan. Varför ska sån här skit alltid händ mig? Jag hade det ju så bra! Trivdes med allt! Och sen rasar det som ett jävla korthus.


Imorgon åker både Em och Guttan hem. Kul. Då blir jag helt jävla ensam också. Jaja, jag får väl passa på att njuta av att vara själv hela helgen och stöka till det ordentligt och sjunga högt och duscha med badrumsdörren öppen.


Men gud så ledsen jag är! Helt förstörd! Skit.

xoxox


Kommentarer
Postat av: hälsoblogg

kolla gärna in min hälsoblogg:)

2009-03-18 @ 17:45:01
URL: http://healthy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0