En lång lista

Här kommer en lång lista jag hittade på en annan blogg...

Lovar du att vara ärlig?

Ja
Du heter:

Frida

Smeknamn: 

Fridis, Fridster, Fofflan, Kråkan
Beroende av:
Shopping, sällskap, Internet
Vad tror folk om dig?:
Öh... Vet inte, att jag är knäpp kanske...
Stämmer det?:
Japp, knäpp som få, men annars vore det ju inget roligt
Vad får du oftast komplimanger för:

Hm, var längesen jag fick någon direkt komplimang, men att jag målar fint får jag ju höra hela somrarna...
Vad säger du för att imponera på någon?:
Jaaa, vad har jag att komma med som skulle imponera på någon?
Hur imponerar man på dig?:
Jag är lättimpad, jag blir imponerad av folk som kan sånt som inte jag kan
Brukar du skratta för dig själv?:
Haha! Jaa! Men varför inte? Man mår bra av att skratta!!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
I den norska mobilen står det någonting om att min kusin skulle till doktorn och i den svenska mobilen är det en inbjudan till en födelsedagsfest
Var bor du?:
I Norge
Trivs du där?:
Ja!
Äger du några converse:
Nej, men jag tänkte igår att jag borde ha ett par
Sprit, cider, vin eller öl:
Beror på humör
Brukar du bli för full:
Nej, det brukar jag inte, men det har hänt
Vad har du för mobil operatör:
På min svenska har jag Telia och på den norska Telenor
Är du allergisk mot något:
Ganska mycket, frukter och grönsaker och pälsdjur och pollen
Har du haft sex idag:
Näää
Hur svarar du i mobilen:
Hallå?
Vem ringde du senast?:
Madde
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
En hel massa saker! Vi hade flera månader att ta igen!
Antal timmar sömn inatt:
Kring 6 timmar tror jag
Sov du ensam:
I sängen, ja, i rummet, nej
Brukar du komma i tid:
Det beror på, jag är alltid i tid till jobbet, men i övrigt är jag skitdålig på att hålla tider
När mår du bra:
Ganska ofta och jag är ganska bra på att stanna upp och tänka på hur bra jag har det
När blev du fotad senast:
Jag fotade mig  själv och gjorde om mig till prinsessa i söndags.
Hur känner du dig nu:
Trött, lite uppgiven, elak...
Vanligaste färg på dina kläder:
Alla möjliga! Färg är kul!
Vad tycker du om fötter:
Fötter? Inget speciellt i allmänhet, så länge de inte luktar illa har jag inget emot dem
Vad saknar du:
En katt, min bror, många av mina saker och kläder
Hade du en bra kväll igår:
Ja, det hade jag. Pannkakor och film kan inte slå fel...
Favoritdryck på morgonen:
Kaffe!!!
Rakar du benen:
Ja, när jag orkar
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Försöker att gå och lägga mig i tid, blir väl oftast runt 23-tiden
Är du blyg?:
Ja, jag är ganska blyg, men har inte svårt att prata bara jag har kommit igång
Sysslar du med någon idrott:
Nej!
Vill du hellre ha mail än brev:
Nej, mail är så tråkigt!! Det händer ibland att jag får ett riktigt brev och jag blir lika glad varje gång
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja... Men å andra sidan tror jag på spöken också
Har du spytt offentligt:
Ja...
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Jag skulle göra mitt bästa för att ta reda på hur killar tänker och sen skriva en bok om det! Ha, fatta vad rik jag skulle bli!!
Är du nöjd med ditt liv:
Nja... Känns som att jag borde ha kommit längre vid det här laget, men har man svårt att bestämma sig så blir det så. Men just nu mår jag bra och det är det viktigaste
Är du bortskämd:
Ja, jag får väl erkänna att jag är lite bortskämd då...
Vad gör du i morgon:
Jag har en flygbiljett till Stockholm som jag funderar på om jag ska utnyttja eller inte...
Vad är det värsta du vet?:

Småkryp!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Det beror på hur mycket jag anser mig ha råd att spendera, ibland gör jag slut på tusentals kronor på ett par timmar, andra gånger gör jag slut på en hundring på en vecka...
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Bra förebild? Det beror väl på... Alla kändisar har ju åstadkommit någonting, uppnått ett mål. Det är väl bra?
Vad längtar du till?:
Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja
Vad använder du för shampoo?:
Det som var billigast när jag var på affären senast...
Vad är det finaste du fått?:
Livet
En speciell dag du minns:

Näää, jag har minne som en guldfisk. Tur att det går att fotografera det man vill minnas!!
Hur gammal är du:
Snart 25
Du samlar på:

Saker i allmänhet, jag har fruktansvärt mycket saker!
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Mamma
Gillar du golf:
Nej

Dold talang:

Jag vet inte om jag har någon... Jag skyltar med det mesta!! Haha!
Vilken tid gick du upp idag:
07.30
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja
Har du strumpor på dig nu:
Ja, strumpor och strumpbyxor, det är kallt i Norge...
Är det okej att gråta:
Ja, självklart! Varför skulle det inte vara det?
När grät du senast:
Det var ganska längesen
Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Shoppa!
Bär du glasögon eller linser:
Japp.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej, men jag kan inte hjälpa att jag tycker det är kul
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Jag går gärna upp tidigt (före lunch) och lagar brakfrukost och ligger i soffan resten av dagen
Har du piercing:
Inte om inte örsnibbarna räknas
Vill du gifta dig:
Vet inte, kanske...
Vill du ha barn:
Vet inte det heller...
Solar du ofta: 
Så ofta jag får chansen
Är du bra på att laga mat:
Jadå, enligt mig själv i alla fall
Är du flygrädd:
Usch ja!
Hur vig är du:
Inte speciellt
Är du musikalisk:
Nja...
Vad dricker du helst när du är törstig:
Jag är svag för mjölk, annars vatten
Vilken är din favoritglass:
De flesta från Ben & Jerry's
Tror du på ett liv efter döden:
Ja, jag tror det...
Tycker du om sushi:
Nej!
Vad äter du helst när du ser på film:
Lösgodis!!
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja
Har du tandläkarskräck:

Inte skräck direkt, men jag gillar verkligen inte tandläkare
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kväll
Vilken ögonfärg har du:
Brun
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Nej, det tror jag inte... Däremot har jag grubblat mig till sömns många gånger
Biter du på naglarna:
Nej, gjorde det när jag var yngre
Hur ofta tränar/motionerar du:
Jag promenerar nån gång ibland.
Senaste låt du hörde:

Minns inte, nån på p3:s webradio



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0